Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Παραιτήθηκε ο Σπύρος Γέγος από τον συνδυασμό ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ


H επιστολή παραίτησης του κ. Σπύρου Γέγου:

Μαρκόπουλο 21-3-2012

Κύριε Πρόεδρε,

Με την παρούσα επιστολή, θέλω να ενημερώσω το Δημοτικό Συμβούλιο, για την απόφασή μου να αποχωρήσω από την Δημοτική Παράταξη της πλειοψηφίας και στο εξής να λειτουργώ σαν ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος.

Είναι βέβαια αυτονόητη η παραίτησή μου από όλες τις θέσεις στις οποίες έχω εκλεγεί ως μέλος της πλειοψηφίας.
Εδώ και έξι χρόνια υπηρετώ την Δημοτική Παράταξη «ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ» με συνέπεια και πίστη σε αρχές και αξίες.



Σήμερα, σαν Διοίκηση του Δήμου, πιστεύω ότι η ηγεσία της Παράταξης διολισθαίνει σε μεθόδους και πρακτικές που δεν συνάδουν με τις αρχές και τις αξίες για τις οποίες αγωνίστηκα.

Φαινόμενα αλαζονείας και αντιπαλότητας δεν πιστεύω ότι ταιριάζουν σε μια σύγχρονη και δημοκρατική Διοίκηση.
Παράλληλα, η όποια συνεργασία μου με τον κ. Δήμαρχο έχει γίνει δυσχερής, με αποτέλεσμα να επικοινωνώ μαζί του με επιστολές, οι οποίες εν γένει μένουν αναπάντητες.
Κλείνοντας, θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους της Συμπολίτευσης και της Αντιπολίτευσης με τους οποίους είχα την τιμή να έχω μία άριστη και εποικοδομητική συνεργασία.

Με τιμή,

Σπύρος Γ. Γέγος