Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

ΓΙΩΡΓΟΣ ΒΛΑΧΟΣ «Αν δεν ήταν ο Κώστας Καραμανλής, μπορεί να μην ήμουν στην πολιτική»

Γιώργος Βλάχος: «Η πολιτική για μένα ξεκίνησε από τα εφηβικά μου χρόνια ουσιαστικά από το 74’  με την επάνοδο του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Το πέρασμα από την ΟΝΝΕΔ ήταν ένα μεγάλο σχολείο. Είμαι παιδί της επαρχίας,
κατάγομαι από την Λευκάδα, όπου και πηγαίνω τακτικά. Έζησα τον ερχομό του ρεύματος. Ήμασταν με την λάμπα θυέλλης κι όταν ήρθε το ρεύμα στις αρχές του 60’, νόμιζα ότι δεν νύχτωνε, έλαμπαν τα πάντα. Μέσα στην οργάνωση γνώρισα πολλούς καλούς φίλους, όπως ο Κώστας ο Καραμανλής, ο Αντώνης ο Σαμαράς, η Μαριέττα Γιαννάκου… Ο Αντώνης Σαμαράς ξέρει πως σκέφτομαι και εγώ ξέρω πως σκέφτεται. Ξέρω με τι θυμώνει, ξέρω τι τον πειράζει, όπως και ο ίδιος για μένα. Η Γεωπονική προέκυψε από επιλογή. Τότε επιλέγαμε που θα πάμε. Δούλεψα σε εταιρία με γεωργικά φάρμακα και στην συνέχεια σε επιχείρηση γεωργικών προϊόντων. Ακόμα και σήμερα δηλώνω γεωπόνος. Εάν δεν έκανε την κίνηση ο Κώστας Καραμανλής για την αρχηγία μπορεί να μην ασχολούμουν με την πολιτική. Μου αρέσει να ασχολούμαι με τα κοινά. Το 1996 μου προτάθηκε να είμαι υποψήφιος και αρνήθηκα. Σαν οικογένεια είμαστε αρκετά δεμένοι. Δέχομαι κριτική από τους γιούς μου, όπως έκανα και εγώ. Ότι κάνω ο κόσμος το καταλαβαίνει γι’ αυτό και το επιβραβεύει, ε’ ξού και οι πολλοί φίλοι που έχω».